۵۰ هزار تومان تخفیف اولین سفارش کد: WLC
  ارسال ۲ ساعته سفارشات تهران
جستجو منو
سبد خرید ورود یا ثبت نام
    جستجو   کالای دیجیتال   انواع لوازم جانبی   لوازم جانبی   سایر کابل ها   چند راهی برق   چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270

چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270

 تعداد
۱
 قیمت
۶,۷۹۰,۰۰۰ تومان

طراحی زیبا و مدرن
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270 با ظاهری شیک و مدرن دارد که به دکوراسیون منزل و محل کار شما جلوه‌ای خاص می‌بخشد.

پریزهای متعدد
چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270 دارای 2 پریز برق AC است که با ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت و حداکثر توان کلی 3680 وات، برای اتصال انواع لوازم برقی مناسب است.

پورت‌های USB پر سرعت

چند راهی برق یوگرین مدل CD270 مجهز به 2 پورت USB-A و 2 پورت USB-C است که با مجموع توان خروجی 20 وات، امکان شارژ سریع طیف گسترده‌ای از دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی‌های موبایل، تبلت‌ها و پاوربانک‌ها را فراهم می‌کند.

ایمنی عالی

چند راهی برق یوگرین به ‌منظور تضمین ایمنی شما و دستگاه‌هایتان، از چندین لایه محافظتی مانند محافظ در برابر اتصال کوتاه، overheating، اضافه بار و نوسانات برق بهره می‌برد.

قابلیت استفاده متنوع

چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270 در منزل، محل کار، سفر و هر مکان دیگری که نیاز به اتصال چندین دستگاه به برق داشته باشید، قابل استفاده است.

خرید چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270

چند راهی برق یوگرین مدل CD270 با ارائه ترکیبی از پریزهای برق AC و پورت‌های USB، در کنار زیبایی ظاهری، یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی است که به دنبال نظم بخشیدن به فضای خود و شارژ همزمان چندین دستگاه هستند. این محصول با کیفیت ساخت بالا، قیمت مناسب و طراحی مدرن، می‌تواند به ‌عنوان یک یار همیشگی در خانه و محل کار شما ایفای نقش کند.

برندیوگرین
تعداد پورت6 پورت
نوع پورت2 پریز برق, USB-A, USB-C
ولتاژ ورودی240-100 ولت
توان خروجیحداکثر توان: 3680W
سایر ویژگی هاتکنولوژی GaN, دکمه خاموش/روشن
  امتیاز کاربران به:

چند راهی برق (Diginest) یوگرین مدل CD270

  شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید.

برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد.

  ورود / ثبت نام

  محصولات مرتبط